Bogholderi / administration

For mindre og mellemstore virksomheder kan man ofte have behov for lidt bogføring og administrativ hjælp. Udfordringen er, at man ikke har nok arbejde til en fuldtids- eller deltidsansat, og ofte er det ejeren selv, som ender med at bruge unødvendig meget tid på denne del af virksomheden.

Lej en medarbejder

En løsning på denne udfordring kan være at lave en aftale med Midtjysk Revision Hedensted ApS, hvor vi enten hjælper til en fast pris eller efter en timebaseret afregning. Vi tilbyder hjælp på alle niveauer fra bogholder til regnskabschef. Dette kan både være for korte eller længerevarende perioder.

Mange fordele ved en ekstern bogholder

Der er mange fordele ved at vælge et samarbejde med Midtjysk Revision Hedensted Ap, da man slipper for at skulle ansatte en til fast løn med feriepengeforpligtelser, risiko for sygdom, barsel osv. Der skal ikke laves investeringer i etablering af en arbejdsplads mv.

Vi kan hjælpe kunderne med at løse opgaver som:

  • Bogføring i E-conomic, Billy, Dinero og andre økonomisystemer
  • Holde styr på debitor - fakturering, rykning
  • Holde styr på kreditor - betaling af regninger, netbank
  • Kontrol og afstemning af bogholderi
  • Udarbejde lønsedler til medarbejder i Bluegarden (dataløn), Danløn, Proløn, Letløn og andre lønsystemer
  • Udarbejde momsregnskab, månedsbalancer og kvartalsbalancer
  • Indberetning af moms til SKAT
  • Klargøring til revision til nuværende revisor til brug for årsrapport
  • Undervisning i bogføring / regnskabsprogrammer

Kontakt os

Ring eller skriv og få en uforpligtende snak.

Ring på tlf. 60 61 97 64 eller mail til kjh@midtjyskrevision.dk